vineri, 21 ianuarie 2011

Indiferenta...

Zambet si lacrimi, soare si nori,
Lupta iubirii ivita in zori...
Apari dintr-o data in visul meu trist,
Iar glasul tau dulce, ma duce-n abis...
Nu stiu ce-i cu tine, de ce esti schimbat,
Dar stiu in adanc ca ceva s-a-ntamplat.
Si apoi vii la mine, zambesti si imi vorbesti,
Dar nu-mi spui niciodata cat de mult ma iubesti.
Si ma gandesc atunci ca ai pe-altcineva...
Sunt sigura de asta si mor ca e asa!
Dar ce-as putea eu face?
Inima nu-mi da pace!
Ma tot gandesc la vremea pe cand ma mangaiai,
Si un " Te iubesc! " sicer, doar mie imi spuneai.
Dar toate repede-au trecut
Si nimic nu-i ca la-nceput.
Acum esti rece, dur, indiferent,
Precum un rau ce curge permanent...
Sperantele mi le-ai zdrobit,
Indepartandu-te subit.
Te-ai dus, fara sa spui ceva
Si singura-s acum, pe calea mea...





                    





2 comentarii:

  1. mey nu stiu dar scri fantasctic...e incredibil...chiar nu iteleg dc nu mergi mai departe...sa faci cariera...:-??...ai putea face ceva la fel de frumos si despre Dragostea Nespus De Mare a Lui Dumnezeu?:D...sper ca nu e nici o problema ca ma semnez ca anonim...ma cunosti, te cunosc, dar e mai bine pe anonim...:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Fara suparare dar eu din ce scrii tu inteleg ca tu nu poti accepta ca intre voi s-a terminat.Am patit-o si eu, si mi-a luat cam 2-3 ani sa ma ridic din tristetea si durerea in care zaceam si sa revin la a "trai"...darcata vreme m-am agatat de speranta ca se va intoarce la mine, sau ca il voi recastiga...sau ca e Voia lui dzeu sa fim impreuna...cata vreme nu am lasat astea nu am reusit sa-mi revin, m-am amagit si m-am pedepsit singura, cu toate ca stiam ca inima lui apartine alteia, cu toate ca stiam bineinteles si cum imi promisese iubire pana la sfarsit, casatorie ,etc.Asa ca ramai tare cu credinta in Dzeu si incearca sa accepti adevarul evident care il ai in fata ochilor, nu te mai pedepsi.Viata merita traita chiar si fara el,iar intr-o zi vei primi pe cinevacare sa te merite si va fi dragoste reciproca...si vesnica! Fii tare!

    RăspundețiȘtergere